úterý 14. února 2017

Můj nový deník

Od nového roku jsem se rozhodla, začít si víc organizovat čas, protože jsem hrozně líná a trvá mi dost času než se k něčemu dokopu a ve finále třeba nic neudělám. Přečetla jsem několik článků, viděla jsem pár videí a můžu říct, že jsem konečně produktivnější. Hlavně jsem si začala psát TO DO listy, kde si každé ráno napíšu povinosti a věci, které chci ten den stihnout. Navíc mě to i trochu motivuje, pocit kdy si odškrtnu udělanou věc.


Inspirovala jsem se Domčou z Dblog a vytiskla si rozvrh od a Cup of style. Do okýnek si píšu cvičení a sportovní aktivity, které jsem udělala. Píšu tam jen workouty a popřípadě i volejbal, to že strávím několikrát týdně cca hodinu na kole a někdy i víc, už považuju za normální rutinu a ne jako cvičení.



 Každý rok mě čeká důležité rozhodování a to v podobě hledání toho pravého diáře a za co nejmíň peněz. Minulý rok jsem měla diář z tohoto e-shopu. a byla jsme s ním maximálně spokojená. Letos jsem stále v zahraničí a nechtělo se mi čekat, až budu zpátky v ČR. Proto jsem se vydala na lov toho pravého diáře do místních obchodů a byla jsem mile překvapena nabídkou. Mají tu spoustu krásný diářů s motivačními citáty a podobně. Já jsem si po dlouhém rozhodování koupila tento malý diař z Hemy za 4 eura. Velikostně mi vyhovuje, protože ho můžu brát všude s sebou a má dostatek místa na všechno co potřebuju, nálepky a prostě vypadá dobře.





Pro rok 2017 jsem spokojená. Jaký používáte diář vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat