sobota 18. března 2017

Výlet na Koh Phi Phi

Když jsme plánovali náš výlet do Thajska tak Koh Phi Phi bylo pro nás jasnou volbou a ještě před odjezdem kamarádka zabookovala 5 nocí na tomhle ostrově. Bohužel, plány se změnili a po tom co jsem slyšela od cestovatelů, které jsem tady potkala, tak řikali, že Koh Phi Phi je až moc přeceňované, plné turistů a taky, že je to tam jedna velká párty.


Původně se mi tam moc nechtělo, ale bylo to zaplacené přes airbnb a tak jsem se teda rozhodla, že tomu dám šanci a pojedu aspoň na 2 noci.
Ještě jsem se rozhodovala které 2 noci z našeho pobytu vyberu, ale nakonec jsem se rozhodla ze dne na den, že pojedu hned ten první den, protože 2 američanky z našeho resortu měli stejnou cestu a tak jsme si mohli rozdělit náklady na taxi. Potom jsem čekala, pár hodin v přístavu na kámošku, které už dopředu koupila lístky a v 13:30 jsme už seděli na velké lodi směr Koh Phi Phi. Cesta trvala cca 2 hodiny a pak náš hotel byl jen 10 min pěšky.


Zjistili jsme, že náš pokoj je přímo vedle známého beach baru Slinky. Hudba byla tak hlasitá, že jsme neměli šanci spát před 2:00 ráno. 
Hned po příjezdu jsme šli objevovat místní pláže a udělat pár hezkých fotek. Po centru je spousta cestovních agentur, které nabízí výlety na slavnou Maya Beach, kde byl natočen známý film Pláž (ten jsem do teď neviděla), se zastávkou na Monkey Beach a další ostrovy. 


Opicím se chci vyhnout, protože jsou agresivní, kradou věci a taky jsem nebyla nadšená být se stovkami turistů na jedné pláži, protože koh phi phi má spoustu dalších krásných pláží, za které nemusíme platit.
Druhý den jsme se vydali na pool party, kterou jsem si užili a potkali spoustu zajímavých lidí a sdíleli naše cestovní zážitky.


Koh Phi Phi je celkem malé a pokud nepropaříte celou noc, tak máte dost času vidět všechny zajímavá místa, která ostrov nabízí.
Pokud budu mít možnost se vrátit, tak příště si vyhledám ubytování daleko od nočního života.
Díky celému dni strávenému venku, jsem byla opět pěkně spálená a těšila jsem se zpátky do resortu, kde můžu odpočívat ve stínu.






1 komentář:

  1. Nádherný fotky, já se nemůžu dočkat, až bude léto! :)

    OdpovědětVymazat